Özkan Yalım’a destek için kurulan çadır boş kaldı

CHP’de sular durulmuyor. 

Belediyelere yönelik rüşvet ve yolsuzluk operasyonlarının radarına takılan son il Uşak oldu.

Uşak Belediye Başkanı Özkan Yalım hakkında rüşvet aldığı iddiasıyla yürütülen soruşturma kapsamında, Ankara’da lüks bir otelde belediye personeli olan 21 yaşındaki S.A. isimli sevgilisiyle gözaltına alındı.

TELEFONU SEVGİLİSİNİN İÇ ÇAMAŞIRINDAN ÇIKTI

Ekiplerin incelemesi için telefonunu şifresiyle veren Yalım’ın ikinci telefonu, sevgilisinin iç çamaşırından çıktı.

İkinci telefonunun şifresini vermeyi reddeden Yalım’ın ikinci sevgilisi A.A.’nın da belediyede çalışıyor olarak göründüğü ancak gerçekte çalışmadığı öğrenildi.

ÖZEL ‘DİMDİK AYAKTAYIZ’ DEDİ

Olayın ardından CHP Genel Başkanı Özgür Özel ilk açıklamasında “Dimdik ayaktayız” dedi. 

Ayrıca gözaltı kararına CHP yönetiminden çok sayıda tepki geldi. 

YALIM’A DESTEK İÇİN ÇADIR KURULDU

Cumhuriyet Halk Partisi Uşak İl Başkanı Celalettin Çoban ise Uşak Belediyesi Başkanlığı’nı vekaleten Tolga Pirinçci’nin yürüteceğini açıklamıştı.

Gün boyu parti üyeleri de Özkan Yalım’a destek olmak için belediye önü ve parti binası önüne çadır kurdu.

MEYDAN BOŞ KALDI

Ancak Ege’de Yenigün Gazetesi’nin haberine  bugün saat 10:00’da planlanan demokrasi nöbetine beklenen katılım sağlanamadı.

Belediye binasının Pazar yeri tarafına hazırlanan alan belediye sakinleri tarafından boş bırakıldı. 

UŞAK HALKI BAŞKANA TEPKİLİ

Yalım’ın 21 yaşındaki belediye çalışanı ile basılmasının Uşaklı vatandaşlar tarafından tepkiyle karşılandığı belirtildi. 

Kurulan destek çadırının yeterince rağbet görmemesinde bu durumun etkili olduğu ifade edildi. 

Kaynak: Ensonhaber Haber Merkezi

Diğer Haberler

Ankara’da terör örgütlerine darbe: 225 şüpheliden 178’i tutuklandı

Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde, terör örgütlerinin ülke genelindeki faaliyetlerinin deşifre edilmesine yönelik yapılan çalışmalarda gözaltına alınan 225 şüpheliden 178’i tutuklandı.

Haberi Oku
Türkiye-Suudi Arabistan yenilenebilir enerji anlaşması Resmi Gazete’de

Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde (TBMM) kabul edilen, Türkiye ile Suudi Arabistan arasında Yenilenebilir Enerji Santralleri Projeleri Alanında Hükümetlerarası Anlaşmanın Onaylanmasının Uygun Bulunduğuna Dair Kanun, Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girdi.

Haberi Oku

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Gözden Kaçanlar

Ankara’da terör örgütlerine darbe: 225 şüpheliden 178’i tutuklandı

Ankara’da terör örgütlerine darbe: 225 şüpheliden 178’i tutuklandı

Türkiye-Suudi Arabistan yenilenebilir enerji anlaşması Resmi Gazete’de

Türkiye-Suudi Arabistan yenilenebilir enerji anlaşması Resmi Gazete’de

Tam savaş bitti derken, ABD ordusu İran’a saldırı başlattı

Tam savaş bitti derken, ABD ordusu İran’a saldırı başlattı

Ankara’da NATO Zirvesi için trafik düzenlemeleri duyuruldu

Ankara’da NATO Zirvesi için trafik düzenlemeleri duyuruldu

Gazeteci İsmail Saymaz’dan, Ramazan orucu için “perhiz” nitelemesi

Gazeteci İsmail Saymaz’dan, Ramazan orucu için “perhiz” nitelemesi

ABD Başkanı Trump: İran’ın sınırlı ölçüde askeri kapasitesi kaldı

ABD Başkanı Trump: İran’ın sınırlı ölçüde askeri kapasitesi kaldı

Venezuela’daki çifte depremde can kaybı 920’ye yükseldi

Venezuela’daki çifte depremde can kaybı 920’ye yükseldi

Su faturaları tarihe karışabilir: Evler artık kendi suyunu üretecek

Su faturaları tarihe karışabilir: Evler artık kendi suyunu üretecek