Türkiye enerji alanındaki yatırımlarına devam ediyor.
Bu kapsamda özellikle komşu ülkelerle yürütülen işbirlikleri artmaya devam ediyor.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, sosyal medyada Bulgaristan Enerji Bakanı Iva Petrova ile görüştüğünü açıkladı.
“KARADENİZ BÖLGESİNDEKİ POTANSİYEL İŞBİRLİĞİ İMKANLARINI ELE ALDIK”
Alparslan Bayraktar paylaşımında şu ifadelere yer verdi:
“İstanbul’da, Bulgaristan Enerji Bakanı, değerli mevkidaşım Sayın Iva Petrova ile bir görüşme gerçekleştirdik. Görüşmemizde, ülkelerimiz arasındaki doğal gaz ticareti, elektrik ve doğal gaz enterkonneksiyonlarımızın daha da güçlendirilmesi ile Karadeniz bölgesindeki potansiyel işbirliği imkânlarını ele aldık. Sadece ülkelerimiz için değil, Güneydoğu Avrupa’nın da arz güvenliğine katkı sağlamayı hedefliyoruz. Bu stratejik enerji ortaklığını derinleştirerek köklü bağlarımızı çok daha ileri bir noktaya taşımayı amaçlıyoruz.”

Kaynak: Ensonhaber Haber Merkezi









