2025-2026 eğitim-öğretim yılı sona erdi.
Çocukların bugün karne almasının ardından aileler, yola düştü.
Tatilin başlamasıyla İstanbul Havalimanı’nda öğle saatlerinden itibaren özellikle iç hatlar terminalinde hareketlilik arttı.
Çocuklarıyla memleketlerine veya tatil beldelerine gitmek isteyenler İstanbul Havalimanı’nda yoğunluk oluşturdu.
KUYRUK OLUŞTU
Tatilini İstanbul dışında geçirmek isteyen yolcular dolayısıyla check-in kontuarları ve güvenlik noktalarında zaman zaman kuyruk oluştu.
Yoğunluk nedeniyle önlem alan İstanbul Havalimanı işletmecisi İGA ekipleri havalimanı girişinde ve terminalde yolcuları yönlendirdi.
“ÇOCUKLAR YORULUYOR AMA TATLI BİR YORGUNLUK”
Çocuklarıyla birlikte tatil için Antalya’ya giden Reyhan Gülüm, “Çocuklar bugün karneyi aldılar, biz bugün biraz da telaşlıyız.
Kuzenim evleniyor, hem böyle mezuniyeti hızlıca yapıp, şimdi de hızlıca Antalya’ya gidiyoruz. Bir hafta orada tatilimiz var ananeleri ile vakit geçirecekler.
Denize gireceğiz, kumda oynayacağız biraz yılın yorgunluğunu atacağız. Bir veli olarak bu sene eğitim hayatı gayet güzel geçti. Çocuklar yoruluyor ama tatlı yorgunluk” dedi.

ÇOCUKLARIN TATİL MUTLULUĞU
Çocuklardan Emin ve Sinan Gülüm kardeşler ise, “Karnelerimiz çok iyiydi. Sürekli sınav yaptılar çok yorulduk. Şimdi tatile gidiyoruz. Ananemizi özledik, orada denize gireceğiz” dediler.
Şeyma ve Yusuf Kaan kardeşler ise, Kıbrıs’a tatile gittiklerini ifade ederek, “Tatilde dinlenmeyi düşünüyoruz. Denize gireceğiz oyunlar oynayacağız” diye ifade ettiler.


Kaynak: Demirören Haber Ajansı (DHA)









