Adapazarı Belediye Başkanı Mutlu Işıksu, AK Parti’den istifa etti

Sosyal medya platformu X üzerinden bir paylaşım yapan Adapazarı Belediye Başkanı Mutlu Işıksu, kendisine yönelik “iftira, kumpas ve şantaj” iddialarına karşı hukuki mücadelesini sürdürdüğünü belirterek, süreç sonuçlanana kadar AK Parti’den istifa ettiğini açıkladı.

Sürecin bağımsız mahkemeler önünde netlik kazanacağına inandığını vurgulayan Işıksu, söz konusu iddiaların gerçeği yansıtmadığını ifade etti.

Işıksu açıklamasında, yürütülen sürecin siyasi bir linç kampanyasına dönüştürüldüğünü öne sürerek, “Bu kumpası kuranları ve yayanları Allah’a havale ediyorum” dedi.

Partisine zarar vermemek adına istifa kararı aldığını belirten Işıksu, mahkeme süreci sonuçlanana kadar bu kararın geçerli olacağını dile getirdi.

“HER ŞEYİN ORTAYA ÇIKACAĞINDAN YÜZDE 100 EMİNİM”

Işıksu’nun açıklamasının tamamı şu şekilde kayda geçti:

Şahsıma yönelik yürütülen sistemli iftira, kumpas ve şantaj sürecine karşı hukuki mücadelem kararlılıkla devam etmektedir.

Hiçbir zaman parçası olmadığım bu kirli kurguların, bağımsız mahkemeler huzurunda boşa çıkacağından en ufak bir şüphem yoktur. Mahkeme nezdinde her şeyin açık bir şekilde ortaya çıkacağından, Allah’ın izniyle yüzde 100 eminim.

Bu kumpası kuranları, yayanları ve süreci siyasi bir linç ve operasyon aracına dönüştürenleri Allah’a havale ediyorum.

Davamızın ve partimizin bundan sonraki süreçte zarar görmemesi için mahkeme neticeleninceye kadar; her zaman gönülden bağlı olduğum, üyesi ve neferi olmaktan onur ve gurur duyduğum partimden şimdilik istifa ediyorum.

Hakikat elbet tecelli edecektir.

Canımdan aziz bildiğim Adapazarı’mız için gayretle çalışmaya, milletimize hizmet etmeye devam edeceğim inşallah.

Kaynak: Ensonhaber Haber Merkezi

Diğer Haberler

Ankara’da terör örgütlerine darbe: 225 şüpheliden 178’i tutuklandı

Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde, terör örgütlerinin ülke genelindeki faaliyetlerinin deşifre edilmesine yönelik yapılan çalışmalarda gözaltına alınan 225 şüpheliden 178’i tutuklandı.

Haberi Oku
Türkiye-Suudi Arabistan yenilenebilir enerji anlaşması Resmi Gazete’de

Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde (TBMM) kabul edilen, Türkiye ile Suudi Arabistan arasında Yenilenebilir Enerji Santralleri Projeleri Alanında Hükümetlerarası Anlaşmanın Onaylanmasının Uygun Bulunduğuna Dair Kanun, Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girdi.

Haberi Oku

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Gözden Kaçanlar

Ankara’da terör örgütlerine darbe: 225 şüpheliden 178’i tutuklandı

Ankara’da terör örgütlerine darbe: 225 şüpheliden 178’i tutuklandı

Türkiye-Suudi Arabistan yenilenebilir enerji anlaşması Resmi Gazete’de

Türkiye-Suudi Arabistan yenilenebilir enerji anlaşması Resmi Gazete’de

Tam savaş bitti derken, ABD ordusu İran’a saldırı başlattı

Tam savaş bitti derken, ABD ordusu İran’a saldırı başlattı

Ankara’da NATO Zirvesi için trafik düzenlemeleri duyuruldu

Ankara’da NATO Zirvesi için trafik düzenlemeleri duyuruldu

Gazeteci İsmail Saymaz’dan, Ramazan orucu için “perhiz” nitelemesi

Gazeteci İsmail Saymaz’dan, Ramazan orucu için “perhiz” nitelemesi

ABD Başkanı Trump: İran’ın sınırlı ölçüde askeri kapasitesi kaldı

ABD Başkanı Trump: İran’ın sınırlı ölçüde askeri kapasitesi kaldı

Venezuela’daki çifte depremde can kaybı 920’ye yükseldi

Venezuela’daki çifte depremde can kaybı 920’ye yükseldi

Su faturaları tarihe karışabilir: Evler artık kendi suyunu üretecek

Su faturaları tarihe karışabilir: Evler artık kendi suyunu üretecek