Erol Köse’nin evinden not çıktı: Mecburdum, sorumluluk benim

Sanat camiasının acı kaybı…

Magazin camiası, çarpıcı bir ölüm haberiyle karşı karşıya kaldı. 

Müzik yapımcısı, TV programcısı, magazin dünyasının bir dönemine damga vuran isimlerden Erol Köse, Maslak’taki 16. katta bulunan dairesinden atlayarak intihar etti.

HAYATINI KAYBETTİĞİ BELİRLENDİ

Binanın önünde bir kişinin yerde hareketsiz yattığını görenler durumu polis ve sağlık ekiplerine bildirdi.

İhbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri, yerde yatan yapımcı Erol Köse’nin hayatını kaybettiğini belirledi.

NOT BIRAKTIĞI ORTAYA ÇIKTI

İhbar üzerine olay yerine gelen polis ekipleri Erol Köse’nin evinde el yazısıyla yazılmış not buldu.

Notta “ALS hastalığımdan dolayı mecburdum, sorumluluk benim. Kedime iyi bakın” yazdığı öğrenildi.

SORUŞTURMA BAŞLATILDI

Olaya ilişkin İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından soruşturma başlatıldı.

Başsavcılıktan yapılan açıklamada “Yapımcı Erol Köse’nin hayatını kaybetmesine ilişkin olayla ilgili olarak cumhuriyet başsavcılığımızca re’sen soruşturma işlemlerine başlanılmış olup, yapılacak tahkikat ve otopsi işlemleri sonucunda ayrıntılı olarak bilgi verilecektir” ifadeleri kullanıldı.

3 AYDIR EVDEN ÇIKMADIĞI ÖĞRENİLDİ

Olay yerinde bulunan ve Köse’nin arkadaşı olduğu öğrenilen Mevlüt Y. ile görüşen polis ekipleri, Mevlüt Y.’nin, Köse ile birlikte yaşadıklarını öğrendi.

Polis ekipleri tarafından ilk ifadesi alınan Mevlüt Y. ifadesinde, Köse’nin psikolojik rahatsızlıkları ile kalp hastalığı bulunduğunu, yaklaşık 3 aydır evden çıkmadığını ve kendisinin zaman zaman bakımına yardımcı olduğunu belirtti.

Kaynak: Demirören Haber Ajansı (DHA)

Diğer Haberler

Ankara’da terör örgütlerine darbe: 225 şüpheliden 178’i tutuklandı

Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde, terör örgütlerinin ülke genelindeki faaliyetlerinin deşifre edilmesine yönelik yapılan çalışmalarda gözaltına alınan 225 şüpheliden 178’i tutuklandı.

Haberi Oku
Türkiye-Suudi Arabistan yenilenebilir enerji anlaşması Resmi Gazete’de

Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde (TBMM) kabul edilen, Türkiye ile Suudi Arabistan arasında Yenilenebilir Enerji Santralleri Projeleri Alanında Hükümetlerarası Anlaşmanın Onaylanmasının Uygun Bulunduğuna Dair Kanun, Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girdi.

Haberi Oku

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Gözden Kaçanlar

Ankara’da terör örgütlerine darbe: 225 şüpheliden 178’i tutuklandı

Ankara’da terör örgütlerine darbe: 225 şüpheliden 178’i tutuklandı

Türkiye-Suudi Arabistan yenilenebilir enerji anlaşması Resmi Gazete’de

Türkiye-Suudi Arabistan yenilenebilir enerji anlaşması Resmi Gazete’de

Tam savaş bitti derken, ABD ordusu İran’a saldırı başlattı

Tam savaş bitti derken, ABD ordusu İran’a saldırı başlattı

Ankara’da NATO Zirvesi için trafik düzenlemeleri duyuruldu

Ankara’da NATO Zirvesi için trafik düzenlemeleri duyuruldu

Gazeteci İsmail Saymaz’dan, Ramazan orucu için “perhiz” nitelemesi

Gazeteci İsmail Saymaz’dan, Ramazan orucu için “perhiz” nitelemesi

ABD Başkanı Trump: İran’ın sınırlı ölçüde askeri kapasitesi kaldı

ABD Başkanı Trump: İran’ın sınırlı ölçüde askeri kapasitesi kaldı

Venezuela’daki çifte depremde can kaybı 920’ye yükseldi

Venezuela’daki çifte depremde can kaybı 920’ye yükseldi

Su faturaları tarihe karışabilir: Evler artık kendi suyunu üretecek

Su faturaları tarihe karışabilir: Evler artık kendi suyunu üretecek